Q&A

Q&A


Online Bestellen



  • Hoe plaats ik een bestelling bij Bakker Boer?


Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op ‘Voeg toe aan winkelmand’. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door naar je winkelmandje te gaan en op ‘volgende stap’ te klikken. Vervolgens vragen wij je uw gegevens in te vullen. Deze zijn onderverdeeld in 4 stappen:



  • Klantgegevens


Op deze pagina dien je alle benodigde klantgegevens in te vullen. Je kan hier inloggen met je bestaande account of een nieuw account aanmaken. Hier vul je je adresgegevens in.



  • Leveringswijze


Je hebt hier de optie je bestelling te laten bezorgen (alleen mogelijk bij bestellingen boven de €30,00) of zelf op te halen. Kies je ervoor om de bestelling zelf op te halen, dan kan je bij de volgende stap een van onze winkels als afhaallocatie kiezen. Kies je ervoor om te laten bezorgen, geef dan aan of uw correspondentieadres hetzelfde is als uw verzendadres. Selecteer vervolgens de gewenste afhaaldatum en tijd. Als laatste kun je bijzonderheden melden over het bezorgen of ophalen van de bestelling indien nodig.



  • 3 Betaling


Bij Bakker Boer kun je op de volgende manieren betalen:



  • iDeal

  • Betalen in de winkel (alleen mogelijk bij afhalen)

    • Plaats je bestelling




En nu wachten op die heerlijke bestelling…


 



  • Wat zijn de bezorgkosten?


Bezorgkosten zijn €3,50 en wij bezorgen gratis bij een besteding van €50,00 of meer. Wij bezorgen vanaf een minimale orderwaarde van €30,- exclusief bezorgkosten per bestelling.


 



  • Waar bezorgt Bakker Boer?


Bakker Boer BV bezorgt in een beperkt gebied m.b.t. bestellingen: postcodegebied 4401, 4389 en in postcodegebieden 4416 t/m 4482. Woon je hierbuiten en wil je een grote bestelling plaatsen? Neem dan even contact met ons op: info@bakkerboer.nl


 



  • Hoe laat kan bestelling worden bezorgd?


De bestelling wordt bezorgd op het door jou aangeven tijdstip vanaf 8.30 uur tot 13:00 en op zaterdagen tot 12:00 uur. De klant dient wel te zorgen dat er iemand aanwezig is, om de bestelling in ontvangst te nemen. Let wel op, bij feestdagen en grote drukte kunnen wij de voorkeur bezorgtijd niet altijd garanderen. Natuurlijk doen wij ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.


 



  • Wat is de uiterlijke besteltijd?


Bestellen kan tot 17:00 uur voor de volgende dag van maandag t/m dinsdag. Op zaterdag kan er tot 14:00 uur besteld worden voor maandag.


Ben je vergeten te bestellen? Bel ons voor 10:00 uur en we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Bel in dat geval een van onze winkels voor afhalen en onze bakkerij (Columbusweg) voor bezorgingen.


 


 


Mijn Account



  • Heb ik een account nodig om te winkelen bij Bakker Boer?


Ja, om bij ons te bestellen moet je een account aanmaken. Door een account aan te maken bij Bakker Boer kun je in het vervolg het bestelproces sneller doorlopen.



  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?


Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op Inloggen rechtsboven van de pagina. Hier vind je het tabje wachtwoord vergeten? Vul je email-adres en klik op opvragen. Er wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar het door jouw gebruikte mailadres.


 


 


Klachten



  • Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat kan ik dan het beste doen?


Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar info@bakkerboer.nl of bellen naar een van onze winkels. Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je volledige naam. Wij nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen naar een passende oplossing.


 



  • Help! Mijn bestelling is er nog niet op de opgegeven bezorgtijd. Wat nu?


Had jouw bestelling er al moeten zijn, maar zijn we er nog niet. Geen zorgen! Het kan voorkomen dat het iets drukker is dan normaal voor onze chauffeurs. Ze doen er natuurlijk hun uiterste best voor om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Je mag natuurlijk altijd even bellen als het echt langer gaat duren, bel dan onze bakkerij op nummer 0113-221115.


 



  • Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?


Ontbreken er producten of is er iets anders meegegeven, laat het ons weten dan gaan we dat zo snel mogelijk voor je oplossen! Zorg ervoor dat wanneer je contact met ons opneemt je al je gegevens duidelijk doorgeeft, zo kunnen we je sneller helpen. Bel de winkel waar je de bestelling hebt gehaald of onze bakkerij voor bezorgingen.


 


 


Betaling



  • Kan ik ook op rekening bestellen?


Dat kan! Maak dan een account aan en stuur ons enkele gegevens door via de mail. Wat willen wij dan graag weten: Naam & bedrijfsnaam & emailadres, waarmee je je account hebt geregistreerd. Dan zorgen wij ervoor dat je z.s.m. de optie op rekening betalen kan gaan gebruiken. Wij factureren eens per maand.


 



  • Kan ik de btw verrekenen van mijn bestelling?


Dit kan zeker. De orderbevestiging die je krijgt is gelijk je factuur met alle gegevens.


 


 


Boertjes Spaaractie



  • Krijg ik Boertjes (spaarmunt) als ik online bestel?


Bij elke €7,50 besteding ontvang je een Boertje spaarmunt. Let wel op: deze worden enkel uitgegeven bij afhalen!


 



  • Kan ik mijn gespaarde lekkernijen in de webshop bestellen (zoals de slagroomtaart)?


Nee dat kan helaas niet. Wij moeten jouw muntjes natuurlijk eerst even kunnen tellen. De gespaarde lekkernijen kunnen enkel besteld en afgehaald worden in een van onze winkels.


 



  • Wat zijn de spelregels van de Boertjes actie (spaarmuntjes)?



  1. Je ontvangt een muntje bij iedere besteding van € 7,50 aan brood, banket- en chocoladeproducten uit onze eigen bakkerij.

  2. Het spaarsysteem is niet geldig bij de aankoop van bruidstaarten.


3 Je ontvangt alleen spaarmuntjes als je jouw bestelling haalt en betaalt in één van onze winkels (dus niet wanneer je een bestelling laat bezorgen of achteraf betaald).



  1. Je kunt de gespaarde gratis producten vooraf bestellen in één van onze winkels.

  2. De spaarmuntjes zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

  3. Het spaarsysteem is niet van toepassing i.c.m andere kortingsafspraken.

  4. Muntjes zijn enkel inwisselbaar tegen vooraf bepaalde producten en tijdelijke acties, zonder toevoegingen aan het product zelf.


 


 


Algemene Vragen



  • Wat is jullie emailadres?


Ons mailadres is info@bakkerboer.nl


Voor administratieve vragen kun je mailen naar administratie@bakkerboer.nl



  • Wat zijn jullie telefoonnummers?


Goes, Poel                          Columbusweg 60             0113-221115


Goes-Noord                      De Spinne 47                     0113-231071


Goes-Zuid                           Beukenhof 11                   0113-253350


Heinkenszand                   Dorpsstraat 60b               0113-561413


Kapelle                                 Weststraat 4                      0113-330511


Kloetinge                            Lewestraat 57                   0113-215066

Bakker Boer

Columbusweg 60
4462 HB  GOES

Heeft u vragen?

Bel 0113-221115 of stuur ons een e-mail.

Uiterste besteltijd
Bestellingen voor morgen kunnen vandaag niet geplaatst worden.

Veilig betalen
iDeal